.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد:
كردان تخلف در قرارداد كرسنت را كشف كرد اما...
رییس جمهوری با بیان اینكه برخی آقازاده ها آن قرارداد را منعقد كردند، عنوان كرد: مرحوم كردان نماینده ما در نفت نزد من آمد و گفت كه در این قرارداد، گاز به قیمت مفت فروخته شده است./ گروهی در این قرارداد، ملت را فروختند، آنان را برای سوء استفاده 100 میلیون دلاری و نادیده گرفتن ملت سرزنش كرد...
كردان تخلف در قرارداد كرسنت را كشف كرد اما...

رییس جمهور در جمع مردم اردبيل با یادآوری اینكه چند ماه است كه عده ای همت و توان خود را برای ضربه زدن به دولت و متهم كردن آن بكار بسته اند خاطرنشان كرد: مثل اینكه نگرانی از تعقیب كیفری و محاكمه ندارند.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینكه نزدیك پنج ماه است كه هر كسی پشت هر تریبونی و مجله ای و روزنامه ای بدترین دروغ ها را علیه دولت مطرح می كند گفت: یكی از آنها همین مورد اخیر است، پاك ترین دولت را زیر سووال می برند و پاك ترین فرزندان ملت را به دروغ متهم می كنند.

وی با تاكید بر اینكه باید هوشیار باشیم چرا كه دارند رد گم می كنند، تصریح كرد: با متهم كردن دولت، ملت فریب نخواهد خورد.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قرارداد معروف به كرسنت اظهار داشت: قبل از دولت نهم قرارداد گازی به نام كرسنت نوشته شد كه می خواستند گاز را به قیمت مفت بفروشند.

رییس جمهوری با بیان اینكه برخی آقازاده ها آن قرارداد را منعقد كردند، عنوان كرد: مرحوم كردان نماینده ما در نفت نزد من آمد و گفت كه در این قرارداد، گاز به قیمت مفت فروخته شده است.

رییس قوه مجریه با بیان اینكه گروهی در این قرارداد، ملت را فروختند، آنان را برای سوء استفاده ۱۰۰ میلیون دلاری و نادیده گرفتن ملت سرزنش كرد.

وی افزود: مرحوم كردان این قرارداد را كشف كرد و من دستور دادم كه متوقف شود اما روزنامه ای مرحوم كردان را به عنوان متخلف معرفی كرد.

دولت را متهم می كنند تا دزدان اصلی را فراری دهند

احمدی نژاد ادامه داد: در قضیه اخیر بانك هم همین طور است؛ دولت را متهم می كنند تا دزدان اصلی را فراری دهند.

رییس جمهور با اشاره به موضوع اختلاس اخیر، خطاب به رییس قوه قضاییه خاطرنشان كرد: از رییس قوه قضاییه خواهش می كنم كه این موضوع را در دستور كار قرار دهد و آن را پیگیری كند.

وی تاكید كرد: هر كس در هر لباسی چه در دولت چه در قوه قضاییه چه در مجلس و هر لباس مقدسی است را بگیرند و مجازات كنند.

احمدی نژاد با بیان اینكه می خواهند پاك ترین دولت را با جنگ رسانه ای و دروغ و تهمت متهم كنند گفت: به احترام رهبری عزیز و ملت ساكت هستیم اما بدخواهان بدانند سكوت دولت همیشگی نخواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 شهريور 1390
آقای احمدی نژاد عدالت محور, قرارداد نفتی فاینانس که در زمان استانداری شما در اردبیل منعقد شد و پرونده آن همچنان مفتوح است را چه کسی کشف کرد؟؟ اختلاس سه هزار میلیاردی را چه کسی؟؟؟
نا شناس 24 شهريور 1390
مقامات دولتي كه نقش داشتند چي؟
نا شناس 24 شهريور 1390
براي شادي روح مرحوم كردان صلوات
نا شناس 24 شهريور 1390
عجب بخور بخوری شده!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.